logo

خدمات رایگان مشاوره سرمایه گذاری

خانهآموزش بورسخدمات کارگزاریمشاوره رایگان سرمایه گذاری کارگزاری بیدار

خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری برای کسانی طراحی شده است که می‌خواهند پول خود را مدیریت کنند اما از یک مشاوره مالی حرفه‌ای، راهنمایی می‌خواهند. مشاوره ها به صورت مشاور مالی انلاین و حضوری انجام می‌شود.

مشاور سبد سرمایه گذاری را متناسب با نیازهای شما پیشنهاد می‌کند و می‌تواند در مورد تمام تصمیمات سرمایه‌گذاری مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری مداوم ارائه دهد.

کارگزاری بیدار در راستای تسهیل سرمایه گذاری به کاربران خدمات مشاوره رایگان سرمایه گذاری ارائه می‌دهد. در این مقاله به خدمات مشاوره سرمایه گذاری و نحوه دریافت مشاوره از کارگزاری بیدار اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مشاوره سرمایه گذاری چیست؟

مشاوره سرمایه گذاری در بورس هر توصیه یا راهنمایی است که سعی در آموزش، اطلاع رسانی یا راهنمایی یک سرمایه گذار در مورد یک محصول خاص یا مجموعه‌ای از سهام‌ها دارد.

مشاوران تخصصی به صورت حرفه‌ای بر روی یک نوع سرمایه گذاری مشاوره می‌دهد. به عنوان مثال تحلیل‌گران بازار سرمایه با تحلیل اقتصاد کلان، وضعیت صنعت و وضعیت مالی شرکت خاص به مشاوره می‌پردازند. این مشاوران در ازای مشاوره، هزینه‌ای دریافت می‌کنند.

چرا باید از خدمات مشاور سرمایه گذاری استفاده کنیم؟

تمام سرمایه گذاری‌ها با هدف کسب سود انجام می‌شود و این سودسازی اتفاقی نیست. اگر سرمایه گذاران دانش کافی در سرمایه گذاری نداشته باشند، سرمایه خود را از دست می‌دهند.

سرمایه گذاران در صورت تکمیل فرم مشاوره کارگزاری بیدار که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد، می‌توانند علاوه بر آموزش بورس، خدمات مشاوره بورسی رایگان دریافت کنندو و از خدمات سبدگردانی اختصاصی یا صندوق های سرمایه گذاری بهره‌مند شوند.

مشاوران اقتصادی و سرمایه‌گذاری با اهداف مالی کوتاه مدت و بلندمدت به ارائه خدمات مشاوره می‌پردازند. موسسه های مالی در ازای خدمات مشاوره، هزینه ای دریافت می‌کنند اما تحلیل گران کارگزاری بیدار مشاوره سرمایه گذاری رایگان ارائه می‎‌دهند.

بدون مشاوره چگونه سرمایه گذاری کنیم؟

سرمایه گذاری به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام می‌شود. یکی از روش‌های سرمایه گذاری غیرمستقیم، خرید اوراق صندوق سرمایه گذاری است. صندوق‌ های سرمایه گذاری طبق اساسنامه و امیدنامه خود شامل ترکیبی از سهام و دارایی‌هایی با درآمد ثابت هستند. نقدشوندگی بالا از مزیتهای این صندوق‌ها می‌باشد.

وظیفه مدیران صندوق انتخاب ترکیب بهینه‌ای از دارایی‌ها می باشد که تنوع سرمایه گذاری را افزایش و ریسک آن را کم کند.

صندوق‌های سرمایه گذاری‌، صرف نظر از مقیاس و دامنه‌، باید روش‌های ابتکاری برای رشد و تمایز خود را کشف کنند در حالی که اطمینان حاصل کنند مدل‌های عملیاتی اساسی آنها به طور مداوم برای اهداف مناسب هستند.

سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری برای افرادی مناسب است که فرصت کافی جهت بررسی و تحلیل ندارند و یا دانش کافی سرمایه گذاری را ندارند.

نحوه دریافت مشاوره آنلاین مالی

هر سرمایه گذار بالقوه می‌تواند با اتکا به دانش مالی خود و یا استفاده از مشاوره های مالی، سرمایه گذاری کند. گاهی ارتباط حضوری با مشاوران کمی دشوار است اما می‌توان از مشاوران آنلاین مالی استفاده کرد.

مشاوره آنلاین مالی در مقایسه با مشاورانی که حضوری کار می کنند، در دسترس و اغلب ارزان‌تر هستند یعنی دستمزد مشاوره آن‌ها کم تر است و به طور فزاینده‌ای، مشاوران مواردی فراتر از مدیریت سرمایه گذاری ارائه می‌دهند.

مشاوران آنلاین بصورت شبانه روزی در دسترس هستند که ممکن است طیف وسیعی از مشتریان را به خود جلب کند. با داشتن مشغله کاری، این سطح دسترسی ممکن است انگیزه‌ای برای برخی از افراد باشد تا بتوانند به کمک مشاوران مالی به سمت سرمایه‌گذاری مورد نیاز خود بروند.

ایجاد پرتفوی مناسب با ریسک کم، یک اصل اساسی برای سرمایه گذاری موفق است. با انتخاب مشاوره آنلاین سرمایه گذاری، تصمیم می گیرید همه این کارها را بدون مراجعه حضوری انجام دهید.

بسیاری از مشاوره‌ اقتصادی و سرمایه گذاری و استفاده از راهنمایی‌های یک سرمایه‌گذار آنلاین، در بستری از شبکه های مختلف مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی فراهم است.

مشاوره آنلاین سرمایه گذاری می‌تواند بهترین راه برای افراد تازه‌کار جهت بالا بردن دانش و سواد بورسی باشد. همچنین در روش آنلاین امکان استفاده از مشاوره های سرمایه گذاری برای افراد در شهرهای مختلف فراهم است.

مشاوره سرمایه گذاری مطمئن کارگزاری بیدار

کارگزاری بیدار در سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز نمود. در سال 1393 موفق به کسب رتبه «الف» از سازمان بورس و اوراق بهادار شد. این کارگزاری در زمینه معامله اوراق بهادار (سهام، حق تقدم خرید سهام، قراردادهای آتی، اوراق مشارکت، اختیار معامله)، بورس کالا و بازارگردانی و بازارسازی اوراق بهادار فعالیت می‌کند.

هدف این کارگزاری جلب سرمایه‌های داخلی و خارجی و به کارگیری آنها در جهت موارد ذیل با رعایت موازین قانونی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد:

مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری، سبدگردانی اوراق بهادار، نمایندگی ناشر برای ثبت اوراق بهادار، دریافت مجوز عرضه، مشاوره در زمینه ادغام، تملک، تغییر و تجدید ساختار سازمانی و مالی شرکتها، مشاوره در زمینه طراحی و تشکیل نهادهای مالی است.

financial-and-investment-advisor-1.jpg

کارگزاری بیدار با توجه به تیم ماهر و باتجربه‌ای که دارد به افرادی که به مشاوره سرمایه گذاری نیاز دارند، براساس میزان ریسک‌پذیری و موقعیت سرمایه گذاری آن‌ها مشاوره سرمایه‌گذاری می‌دهد.

در واقع متخصصان حرفه‌ای کارگزاری بیدار براساس تحلیل‌های انجام شده خود از شرایط سیاسی، اقتصادی، بازارها و صنایع مختلف و ... مشاور مالی و سرمایه گذاری ارائه می‌دهند. جهت دریافت مشاوره سرمایه‌گذاری کارگزاری بیدار به سایت ebidar.ir مراجعه و مشخصات خود را ثبت نمایید تا کارشناسان کارگزاری در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

محدودیت‌های ارائه مشاوره سرمایه گذاری

با توجه به تأثیر و عواقب احتمالی مشاوره سرمایه گذاری، متخصصانی که ممکن است در موقعیتی باشند که چنین ورودی هایی را ارائه دهند اغلب در مورد تأثیر احتمالی آنها احتیاط می‌کنند. خواه یک بانک باشد یا یک مشاور مالی مستقل.

معمولاً هنگام ارائه مشاوره سرمایه گذاری باید به شرایط خاص توجه شود. شرایط می تواند شامل جمع آوری اطلاعات کافی در مورد وضعیت مالی و نیاز مشتری باشد. در نهایت، تصمیم گیری در مورد مناسب‌ترین سرمایه‌گذاری به عهده شخص سرمایه‌گذار است.

کسانی که مشاوره سرمایه گذاری ارائه می دهند ممکن است لازم باشد ثابت کنند که در راهنمایی‌هایی که ارائه می دهند تضادی در منافع وجود ندارد.

عناوین مرتبط

مشاوره سرمایه گذاری چیست؟

مشاور اقتصادی و سرمایه‌گذاری، به فردی گفته می‌شود که با راهنمایی جهت استفاده از ابزارهای مالی باعث افزایش بازدهی سرمایه‌گذار می‌شود.


مشاوره سرمایه گذاری چگونه کار می‌کند؟

مشاوران سرمایه‎‌گذاری با دریافت مبلغی از سرمایه‌گذار، وی را در جهت خرید بهتر سهام و دریافت بازدهی بیشتر راهنمایی می‌کند. این مشاوره می‌تواند آنلاین یا حضوری باشد.


بنردسته بندی:خدمات کارگزاری

نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

نظرات کاربران

نظر