logo

ادوبی کانکت برای شرکت در کلاس های آنلاین

خانهآموزش بورسعمومیآموزش کار با ادوبی کانکت (Adobe Connect)

در روزهایی که اپیدمی ویروس کرونا دنیای واقعیت را تحت‌الشعاع قرار داده است، اکثر کارهای ما به‌ صورت مجازی انجام می‌گیرد و دیگر خبری از کلاس‌ها و کنفرانس‌های حضوری نیست. همه این فعل ‌و انفعالات با استفاده از اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌ها برگزار می‌شود. 

یکی از برنامه‌هایی که در این مورد بسیار کارآمد است نرم‌افزار Adobe connect نام دارد. این برنامه برای برگزاری کلاس‌های آنلاین و سمینارها، استفاده می‌شود که امکان برگزاری وب کنفرانس‌های آنلاین و اشتراک ‌گذاری اطلاعات را می‌دهد. همچنین از سرعت و کیفیت مطلوبی برخوردار است. در اینجا می‌خواهیم به بررسی ساختار و نحوه اجرای این برنامه بپردازیم.

قدم‌به‌قدم با ادوبی کانکت

نصب نرم افزار ادوبی کانکت

ورود و اجرای ادوبی کانکت

نکات مهم 

قدم به قدم با ادوبی کانکت

نرم افزار Adobe Connect را هم در محیط ویندوز با استفاده از کامپیوتر شخصی می‌توان نصب و اجرا کرد و هم در سیستم ‌عامل‌های موبایل مثل اندروید و ios. برای استفاده از این نرم‌ افزار نیاز به اینترنت پر سرعت دارید که بتوانید از سرعت و کیفیت آن بهره ببرید.

نصب نرم‌افزار ادوبی کانکت

اگر از رایانه شخصی برای نصب برنامه اقدام می‌کنید بهتر است از سایت‌های معتبر، نرم‌افزار را دانلود کنید و یا از لینک مشخص شده در قسمت پایین استفاده کنید و اگر می‌خواهید با گوشی همراه این برنامه را نصب نمایید، از برنامه‌های گوگل پلی، اپل استور، بازار و.. به‌راحتی می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید.

دانلود نرم‌افزار ادوبی کانکت برای ویندوز

دانلود نرم‌افزار ادوبی کانکت برای اندروید


ورود و اجرای ادوبی کانکت

هر کلاس و یا سمینار آنلاین در ادوبی کانکت نیاز به یک آدرس مشخص دارد که کاربر با استفاده از آن وارد محیط کلاس آنلاین خود می‌شود. این آدرس از طریق گروه تلگرامی دوره ای که ثبت نام کرده اید در اختیار شما قرار می گیرد.

adobe12.jpg

برای ورود به محیط کلاس از طریق کامپیوتر شخصی ابتدا لینک مورد نظر را Copy کنید، برنامه Adobe Connect را باز کنید و سپس لینک را در مکان خواسته شده paste کنید. با کلیک بر روی دکمه Continue نام کاربری و رمز عبوری که پس از ثبت نام دوره آموزشی برای شما پیامک شده را وارد فرمایید.


adobe11.jpg

 اگر با گوشی همراه و یا تبلت می‌خواهید از این برنامه استفاده کنید، پس از کلیک بر روی لینک کلاس گزینه  Open in Application را بزنید تا بتوانید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبود خود وارد محیط Adobe Connect  شوید.


نکات مهم 

اگر موفق به شرکت در دوره در ساعت مشخص شده نشدید اصلا نگران نباشید چرا که ویدیو هر جلسه از دوره شما توسط استاد گرامی ضبط شده و لینک استفاده از آن در گروه تلگرامی مربوط به دوره قرار خواهد گرفت. شما تنها می‌توانید از طریق لپ تاپ یا کامپیوتر این ویدیو ضبط شده را مشاهده کنید. 

همین‌طور که می‌بینید کار با نرم افزار ادوبی کانکت بسیار راحت است و محیط ادوبی کانکت امکانات ویژه و منحصربه‌ فردی را برای برگزاری کنفرانس و کلاس‌های آموزشی آنلاین در اختیار کاربران و اساتید حوزه‌های مختلف می‌گذارد که امیدواریم این مطلب مفید واقع شده باشد و در صورت داشتن سؤال‌های بیشتر می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

بنردسته بندی:عمومی

نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

نظرات کاربران

نظر