logo

عرضه اولیه نخریس

خانهآموزش بورسعرضه اولیهعرضه اولیه نخریس در روز دوشنبه 11 دی 1402

اوراق شرکت سهامی «نخریسی و نساجی خسروی خراسان» با نماد «نخریس» دوشنبه 11 دی 1402 در بازار دوم فرابورس به روش ترکیبی برای نخستین بار عرضه خواهد شد.

در این عرضه اولیه 36 میلیون سهم معادل 12 درصد از کل سهام شرکت عرضه خواهد شد که در مرحله نخست 4 درصد سهام از سهام شرکت معادل 12 میلیون سهم به صندوق های سرمایه گذاری سهامی و مختلط به روش حراج واگذار می‌گردد. حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی در مرحله نخست 240 هزار سهم به قیمت ارزش گذاری شده 60893 ریال می‌باشد.

پس از کشف قیمت در مرحله نخست، در مرحله دوم 24 میلیون سهم معادل 8 درصد از کل سهام شرکت به سایر سرمایه گذاران واگذار می‌شود. حداکثر 30 سهم به هر شخص حقیقی و حقوقی اختصاص می‌یابد.

عرضه-اولیه-نخریس-جدول.jpg

نقدینگی مورد نیاز برای خرید عرضه اولیه نخریس حدود 98 هزار تومان الی 163 هزار تومان خواهد بود. در صورت مشارکت یک میلیون و 500 نفر در این عرضه اولیه، نقدینگی مورد نیاز 98 هزار تومان می‌باشد.

گفتنی است، متعهدین عرضه اولیه نماد «نخریس» سازمان آستان قدس رضوی و شرکت سرمایه گذاری ملی ایران، مشاور عرضه شرکت کارگزاری بورس و اوراق بهادار رضوی، متعهد خرید شرکت تامین سرمایه خلیج فارس و بازارگردان صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی فخر رضوی می‌باشد.

نحوه ثبت سفارش آفلاین نماد نخریس

ثبت سفارش آنلاین و آفلاین عرضه اولیه نخریس در کارگزاری بیدار امکان‌پذیر است. جهت ثبت سفارش آفلاین، یک روز قبل از تاریخ عرضه وارد پنل کاربری خود در سامانه اکسیر شده و سفارش خود را ثبت نمایید. ارائه این خدمت در اپلیکیشن بیدار نیز فراهم می‌باشد.

در صورتی که قصد ثبت سفارش آنلاین عرضه اولیه نماد نخریس را دارید، در روز عرضه با اعلام حداکثر تعداد و قیمت کشف شده در مرحله نخست، سفارش خود را ثبت نمایید.

بنردسته بندی:عرضه اولیه

نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

نظرات کاربران

نظر