logo

عرضه اولیه داتام

خانهآموزش بورسعرضه اولیهعرضه اولیه داتام در روز چهارشنبه 6 دی 1402

شرکت گروه مالی داتام با نماد «داتام» یک میلیارد سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت را برای نخستین بار چهارشنبه 6 دی 1402، بخش سرمایه‌گذاری‌ها (طبقه سایر واسطه‌های مالی) در بازار دوم بورس اوراق بهادار عرضه خواهد کرد. طبق اطلاعیه، عرضه اولیه نماد داتام به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت با قیمت مبنای 1409 و در محدوده قیمتی 1268 الی 1550 ریال می‌باشد. همچنین حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی در خرید این نماد، هزار و 500 سهم خواهد بود. 

در صورت مشارکت یک میلیون و 500 نفر به هر کد معاملاتی حدود 667 سهم اختصاص می‌یابد. اگر در حداکثر قیمت ثبت سفارش صورت گیرد، معادل 104 هزار تومان نقدینگی برای خرید عرضه اولیه نماد داتام نیاز است.

جدول-عرضه-اولیه-داتام.jpg

مدیر عرضه نماد داتام کارگزاری حافظ، متعهد خرید شرکت تامین سرمایه امید با سقف تعهد خرید 50 درصد از کل سهام قابل عرضه و بازارگردان سهام شرکت صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی افتخار حافظ می‌باشد.

گفتنی است؛ ورود سفارش صرفا با کد معاملاتی و در دوره زمانی و محدوده قیمتی تعیین شده در زمان شروع ثبت سفارش در روز عرضه امکان پذیر بوده و ورود سفارش به صورت گروهی مجاز نمی‌باشد.

عرضه-اولیه-مطلب-بمولد.jpg


نحوه ثبت سفارش آفلاین عرضه اولیه «داتام»

جهت ثبت سفارش نماد «داتام» وارد سامانه اکسیر کارگزاری بیدار شوید. پس از وارد کردن کدملی و رمز عبور وارد پنل کاربری خود شوید. امکان ثبت سفارش آفلاین یک روز پیش از روز عرضه در سامانه اکسیر و اپلیکیشن بیدار فراهم می‌باشد. در صورتی که قصد ثبت سفارش آنلاین عرضه اولیه را دارید، در روز عرضه و زمان اعلام ناظر با اعلام تعداد و قیمت پیشنهادی سفارش خود را ثبت نمایید. 

عناوین مرتبط

عرضه اولیه داتام چقدر نقدینگی می خواهد؟

در صورت مشارکت یک میلیون و 500 نفر، به نقدینگی 104 هزار تومان و در صورت مشارکت 2 میلیون نفر در این عرضه اولیه شرکت کنند، معادل 78 هزار تومان نقدینگی نیاز است.


بنردسته بندی:عرضه اولیه

نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

نظرات کاربران

نظر