logo

ربات سرخطی زدن در بورس ایران + معیارهای ربات سرخطی

خانهآموزش بورسبورسربات سرخطی زدن در بورس ایران

کسانی که در بورس سرمایه‌گذاری کرده باشند، حتماً اصطلاح صف خرید و فروش را شنیده‌اند و یا تجربه کرده‌اند. در این زمان خروج از سهام و یا خرید سریع‌تر سهام، در اولویت سهامداران است. جهت سهولت در ثبت سفارش، نرم افزاری تحت عنوان ربات سرخطی طراحی شده است. سهامداران با کمک این نرم افزار می‌توانند سفارش خود را در ثانیه‌های نخست شروع بازار ثبت کنند. اهمیت ربات خرید سهام در صف خرید، بیشتر در زمان خرید سهام در روزهای بعد از عرضه اولیه خودش را نشان می‌دهد.

sarkhati-robot-1.jpg

ربات سرخطی بورس

ربات بورس به زبان ساده‌تر نرم افزاری است که به سهامدار کمک می‌کند تا سفارش وی در اولویت خرید یا فروش قرار گیرد.

طبق قانون کارگزاری ها، فاصله هر سفارش حدود 300 میلی ثانیه است. امکان ثبت سفارش در این مدت زمان به صورت دستی امکان پذیر نیست اما با ربات می‌توان به فاصله هر چند میلی‌ثانیه یک سفارش ارسال کرد. زمانی که سفارش در لحظات اولیه ثبت شد، احتمال اختصاص سهم یا فروش آن بیشتر می‌شود.

برخی از سهامداران در بازار بورس به منظور ثبت سفارش خرید یک سهم با تعداد مشخص و در زمانی خاص، از ربات‌های سرخطی بورس استفاده می‌کنند.

برخی از این ربات‌ها به صورت رایگان و برخی نیز با پرداخت هزینه در دسترس هستند. ربات بورس ایران به تازگی در میان سرمایه‌گذاران جذابیت زیادی پیدا کرده است.

معیارهای ربات سرخطی

  • نام سهم (نماد)
  • تعداد سهم
  • قیمت هر سهم
  • ساعت ثبت سفارش
  • فاصله زمانی بین کلیک‌ها

عناوین مرتبط

ربات سر خطی بورس چیست؟

ربات سر خطی، نرم افزار کاربردی است که به سهامدار کمک می‌کند تا سفارش وی در زمان صف‌های طولانی در ردیف‌های اول قرار گیرد. ربات‌های سرخطی موجود در بازار به صورت رایگان و برخی با هزینه ماهانه قابل دسترس است.


بنردسته بندی:بورس

نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

نظرات کاربران

نظر